čtvrtek 10. října 2013

Versatile Blogger Award

Nějakou zvláštní náhodou se přihodilo, že mě Zdenule nominovala na Versatile Blogger Award, což mě dost zaskočilo, ale samozřejmě potěšilo, čímžto jí děkuji. S blogem jsem začala docela nedávno, takže si toho cením. Zároveň mě to utvrdilo v tom, že chci pokračovat, protože Tečky a kopečky vznikly vlastně tak "na zkoušku".

Nyní rychlá rekapitulace pravidel:

1. Napište o sobě 10 věcí.
2. Odpovězte na 10 otázek bloggerky, která vás nominovala. 
3. Vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat.
4. Nominujte 5 bloggerů, kteří mají méně než 200 čtenářů.
5. Informujte bloggery o tom, že jste je nominovali.



Deset věcí o mně:

1. Studuji gymnázium a momentálně stojím před rozhodnutím, co dál (za předpokladu, že odmaturuju). Může ze mě být logopedka, památkářka, knihovnice, psycholožka nebo blíže neurčená osoba s vystudovanou angličtinou.
2. Mám akné, lupénku a alergii na ty malé žluté potvory, co lítají ve vzduchu (ne včeličky, ale pyl...)
3. Jsem posedlá péčí o přirozeně vlnité/ kudrnaté vlasy.
4. V noci mám strach z toho, že když si potmě lehnu do postele, bude tam ležet něco, co nemá (třeba mrtvola, nesmějte se...). A taky se bojím výtahů a hmyzu.
5. Kromě angličtiny se učím i rusky.
6. "Kolem sebe binec.V duši jakbysmet." To napsal Pavel Cmíral a na mě to sedí stoprocentně.
7. S oblibou zakládám e-mailové účty na jména fiktivních osob a pak z nich rozesílám zprávy.
8. Neumím se vyjadřovat stručně a v jednoduchých větách.
9. Hodně čtu. Babičku Boženy Němcové jsem přečetla v osmi letech.
10. Ačkoliv občas působím jako intelektuál, mám zájmy i naprosto neintelektuální. Třeba se dívám na The Vampire Diaries. A mám slabost pro britský přízvuk Josepha Morgana. Jen do mě! ;)

Odpovědi na deset otázek: 

1. Oblíbená sladkost či slanost? Podle toho, co máš raději.
Na sladké mě moc neužije. Bonboniéry, co dostávám k narozeninám nejím a kávu nebo čaj také nesladím. A před luxusní čokoládou dám přednost luxusnímu sýru... a klobásce... a vínu :D. Počítá se to jako slanost?

2. Jakou masku na Halloween bys zvolila?
Šílená chovankyně hororového ústavu pro choromyslné. Byla by chladná říjnová noc prozářená škleby dýní kdesi ve státu New York, Connecticutu nebo Pensylvánii. Kolem kotníků bosých nohou by mi povlával krajkový lem dlouhé sněhobílé noční košile. Zpívala bych nějakou tesknou ukolébavku. Nebo Beskyde, Beskyde. Jsem patriot.

3. Jaké by bylo tvé jméno, kdyby sis ho po narození mohla vybrat sama? 
To vážně netuším. Markéta se mi líbí. I když je to jméno obyčejné. Ale třeba taková Anastázie, ta zní tak krásně vznešeně.

4. Kterou pouťovou atrakci máš nejraději? 
 Z pouťových atrakcí jsem už vyrostla. Tím chci říct, že patřím mezi lidi hlásající názor, že pozvracet se lze i zadarmo. Nicméně, když jsem byla malá, poutě jsem milovala. Nejvíc se mi líbila houpací loď. Zbožňovala jsem, když se zhoupla směrem dolů a lechtalo mě v žaludku.


5. Sport, který ti ale vůbec nejde?

Co takhle všechny? Se svou genetickou výbavou jsem předurčena k tomu, být sportovním anitalentem. Neumím házet. Neumím se trefit do míče. Neumím udělat kotoul. Ale jsem milá a snaživá. :)


6. Povolání, které bys nikdy nechtěla dělat?
Žádné, u kterého se musí pracovat rukama. Jsem nešikovná (hehe). Nikdy bych nechtěla dělat vrcholového manažera. Nemám ambice. Děsí mě umělý svět uvnitř firem. Děsí mě, jak takoví lidé žijí. Co vlastně z takového života mají? A navíc, stres mi zhoršuje akné! ;)


7. Jaké jsou tvé tři kosmetické "svaté grály" (kosmetické výrobky, na které nedáš dopustit)?
Nejsem nijak velká znalkyně kosmetiky a většinou si vystačím se sortimentem drogerií. A stále hledám. Když už mám tedy zmínit své oblíbené výrobky, řekla bych:
  • Řasenky Maybelline. Oceňuji hlavně to, že opravdu neslepují řasy a krásně zvýrazní oči. Měla jsem několik druhů a vždycky jsem byla spokojená.
  •  Celá řada Balea pro vlnité a kudrnaté vlasy. Obzvlášť pak stylingový krém. Je to přesně to, co jsem hledala. Takový zachránce, neocenitelný obzvlášť v boji s vlhkostí. O ceně nemluvím. Balea je vždycky risk, ale tohle vyšlo.
  • Co takhle moje vlastnoručně vyrobené matujicí ubrousky? Jsou vyrobené, a tak je to výrobek. A basta. Stříhám je z obyčejného hedvábného papíru.
8. Oblíbená hudba, píseň (i s odkazem)? 
V zásadě nejvíce poslouchám Florence & The Machine a Lanu Del Rey. Přičemž Florence je pro mě záležitost opravdu citová, zatímco Lanu mám tak nějak spojenou se svou fascinací americkou kulturou a mentalitou. Čímž zase nechci říct, že bych tu kulturu tak obdvivovala. Prostě jen zírám.

Nedokážu vybrat jen jednu píseň. Takže promiňtě, pokud to trochu přeženu...

Lay me down, let the only sound be the over flow, pockets full of stones... Florence mě tady vždycky rozezpívá, roztančí a vykouzlí mi nadšeně připitomělý výraz ve tváři. Zároveň mám chuť jít se utopit.


Ani nevím, co mám na Rabbit Heart tak ráda. Patří k starším nahrávkám z prvního alba Lungs. Verze, která vyšla na cd, je podle mě lepší, čímž ale nijak nesnižuji hodnotu klipu.


A ještě jednu... prosím! Protože "it's always darkest before the dawn". Tohle je díky Florence moje životní přesvědčení. Asi mi ani nic jiného nezbývá.




Drobná poznámka k Florence: naprosto nejlepší věc, co lze udělat, je mít jednu až dvě hodiny čas a pustit si záznam celého koncertu. To mě dokáže naprosto pohltit.

Lana Del Rey a Nathional Anthem na závěr. Tak jak ji vždy zpívá. Nedokážu říct, proč přesně mi z toho běhá mráz po zádech. Možná z té pomíjivosti?


 9. Kdyby ti měla zlatá rybka splnit tři přání, která by to byla?
 Můžu být trochu sobecká? Ostatně mám na to nárok, pokud tu rybku chytím já. Rybičko zlatá, přeji si... čistou pleť, nekonečnou hromadu oblečení a víc tolerance mezi lidmi. No vidíte, nakonec to zase až tak sobecké nebylo. ;)

10. Oblíbený drahokam a kov? 
Nezávisle na tom, co ke mě pasuje podle znamení zvěrokruhu. Nezávisle na tom, co se ke mě hodí... Křišťál a stříbro.

Deset mnou vymyšlených otázek:

1. Jak by ses charakterizovala třemi slovy?
2. Co na sobě považuješ za krásné? 
3. Existuje něco, čím ostatní dokážeš spolehlivě vytočit?
4. Jsi pověrčivá, popř. dodržuješ nějaké rituály?
5. Za co jsi se naposledy pochválila?
6. Co je tvoje první myšlenka, když se ráno probudíš?
7. Jaké je tvé vysněné místo, které bys chtěla navštívit? Popř. kde jsi byla a zanechalo v tobě hluboký dojem?
8. Čím jsi chtěla být jako malá?
9.  Zpíváš si ve sprše?
10. Jaká je tvoje oblíbená hudba? Přidej video nebo odkaz. Pozn.: Tady se trochu opičím po Zdenuli, ale nemůžu si pomoct. Oblíbená hudba toho o člověku hodně prozradí.

Nominace bloggerů:

Následuje seznam bloggerek, kterým předávám pomyslný štafetový kolík. Přiznávám se, že to pro mě není úplně jednoduché, vzhledem k tomu, že v prostředí blogů se nepohybuji dlouho a nesleduji jich tolik, abych dokázala vybrat 5 podle zadaných podmínek. A protože nechci jen tak střílet blogy, které vlastně nemám pročtené a neznám, doufám, že mi odpustíte, pokud poruším pravidla a počet poněkud zredukuji.


  • JINA
    ... a to za všechny komentáře, které mi napsala pod články a za všechny rady, které mi poskytla :)
  • Netty
    ... protože jsem se na jejím blogu začetla tak, že jsem zapomněla na čas a zážitky a zkušenosti lidí žijících v zahraničí jsou (aspoň pro mne) neocenitelné.
  • kriza
    ... protože měla to štěstí/ smůlu, že se také ozvala v mých komentářích. Takže má babu.
Kdyby dotyčná už nebyla nominována, pak by se na tomto seznamu objevila má oblíbená Odula, čímžto jí aspoň udělám malou reklamu ;).

Doufám, že mnou vybrané dámy budou v tagu pokračovat, protože ono je to nakonec zajímavé a je to příležitost zamyslet se sama nad sebou ;).

8 komentářů:

  1. Pár poznámek:
    Bonboniéry co dostáváš a nejíš obratem posílej mně, tady rozhodně ladem ležet nebudou.
    Anastázie se jmenovala moje prababička.
    Taky jsem posedlá péči o své kudrnaté vlasy.
    Když je tma a jdu do postele, mám strach, že mě něco čapne za nohu a stáhne pod postel - každej máme nějakou fóbii ve tmě, a kdo tvrdí že ne, má alespoň tři - ale stejně jsem se ti smála :-)
    Sýr a klobása se jako slanost počítá, a taky se tím láduju.
    Lana Del Rey je super, ale nesmím ji pouštět, když je doma přítel - prej z toho má deprese.
    Taky si přeji nekonečnou hromadu oblečení - btw, počítají se do toho i boty a kabelky? Pokud ne, vyměnila bych toleranci alespoň za ty boty.

    PS: Nevadí že se opičíš :-) A taky nevadí zkrácená nominace, pořád jsi na tom lépe než Kačaba, která tuhle část vynechala úplně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, započítáme i kabelky a boty... Připravit lidstvo o toleranci, to bych si na triko nevzala :D

      Vymazat
  2. Moc díky za nominaci, hrooozně mě potěšilo to,co jsi ke mně napsala, ale zřejmě v tom pokračovat nebudu, zatím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, beru na vědomí :) Jsem ráda, že jsi se zastavila :)

      Vymazat
    2. Článek s nominacemi k LA už tam mám,tak tam doplním tvoje otázky a ještě jednou děkujuu:)

      Vymazat
  3. Pozdě, ale přece, trochu jsem to zprznila, informační účel to snad splní... Okolo pravidel to jde velkým obloukem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vý-teč-ně. Velkým obloukem? Mě to tedy rozhodně nevadí.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...