pátek 27. prosince 2013

Zázračný krém má jméno

Zdravím a doufám, že si užíváte krásné Vánoce. Já ano. Jsem spokojená, najezená a je mi teplo... Dny trávím sledováním pohádek, čtením, hraním jisté online hry a zejména psaním své seminární práce do výtvarné výchovy, o čemž ví své zejména Odula, jež tímto oficiálně povyšuji do hodnosti své vrchní poradkyně, kteroužto funkci i bez toho svědomitě zastává již od chvíle, kdy jsem jí položila svůj první dotaz.

Přicházím se slíbeným článkem o zázračném krému, o němž jste si mohli přečíst zde, a který jsem slíbila odtajnit, jakmile jej dostanu. Krém se podle očekávání objevil mezi vánočními dárečky a já jsem tak měla příležitost dovědět se, co je to vlastně zač. Upřímně, něco mě na něm překvapilo.


Ležel mezi ostatními dárečky
Tak tedy. Jedná se o krém značky Christina, konkrétně pak BioPhyto Zaatar Cream. Přichází čas na pár poznatků. Za prvé. Pokud jste v životě o ničem takovém neslyšeli, stejně jako já, vězte, že o český výrobek se nejedná v žádném případě, což je v rozporu s mými předešlými konspiracemi.

Země původu
Jakmile jsem jej vybalila, svědomitě jsme očuchávali, jestliže má vážně stejnou tymiánovou vůni, jako vzorek. Má. Indetifikace je tedy splněna.

Je to on!
A co vlastně slibuje a k čemu je dobrý? Chtěla bych podotknout, že dokud byl obalený ve fólii, vyskytoval se na něm nádherně český popis všech dovedností, který jsem však svou dravou trhačskou činností sprovodila ze světa. Nicméně, pokusím se to nějak zrekonstruovat.

Tento krém je určen na kůži trpící onemocněními, zejména akné... a pozor - je určen na dehydratovanou pleť, zklidňuje záněty a měl by rovněž působit preventivně proti vzniku zánětů dalších.

Aniž bych to věděla, dostala jsem nejprve ve vzorku a poté v tubě přesně to, co jsem potřebovala. Nadšená jsem zejména z onoho spojení dehydratovaná pleť - jsem přesvědčená, že přesně něco takového jsem si vytvořila, nejpozději po použití toho hnusu *sorry not sorry* na akné od Mary Kay *zdravím Mejkapovačku*. Jak všichni víme, i mastná pleť může být dehydratovaná, může se v klidu olupovat a zároveň se mastit, protože chudák už neví, co má dělat a snaží se nastolit nějakou rovnováhu. Ano, přesně tohle se mi stalo a je to důvod, proč mi krém pro dehydratovanou pleť sedne a výrobce tohoto krému to zjevně dobře ví.

English description a složení
Co se složení týče, o tom si může každý udělat obrázek sám, já nepatřím k tomu typu, který pečlivě kontroluje, jestli neobsahuje nějakou "zakázanou" surovinu a proto jsem spokojená.

Účinky nebudu nijak rozvádět, protože jsem se o nich docela výmluvně rozepsala v předchozím článku, na který jsem přidala odkaz nahoře, a stále to platí.

Teď ještě k praktickým údajům. Jak již jsem předvedla výše, jedná se o výrobek izraelské Christina Company.

Co se dostupnosti týká, je to docela špatné. Tento krém se dodává pouze do kosmetických salónů, například do Kostelce u Zlína, odkud jej mám já přes přítele babiččiny kamarádky a neptejte se mě, jak to dokázal. Toho pána neznám, viděla jsem ho možná jednou nebo dvakrát v životě a vím o něm jen to, že má legrační příjmení... Rychlý Google výzkum ukázal, že půjde sehnat na Amazonu, e-Bay a podobně.

Cena je daleko mastnější než krém. Předčí své kolegy z Mary Kay, se kterými jsem prve udělala onu neblahou zkušenost. Nevím přesně, kolik za něj Ježíšek musel vysolit, protože se to neříká, troufala bych si však uvést, že jej jde sehnat v cenové relaci 600-800 Kč. To je pro chudobnou studentku, jako já, dost, a proto doufám, že mě vždy někdo podaruje, muhehe. Tak teď jsem se ukázala.

Každopádně, jedná se o výrobek, který mé pleti naprosto sedl a jsem ráda, že tehdy doputoval z Izraele v onom anonymním kelímku a zkřížil mi cestu.

Jaké byly vaše Vánoce? Nadělil vám také Ježíšk nějaký kosmetický dáreček? A co vám sedlo a už se toho nepustíte?

9 komentářů:

  1. Já jsem od Ježíška kosmetiku jako takovou nedostala, tak se musím odměnit sama ve výprodejích :) Ale dostala jsem jiné kosmetické pomůcky, na které jsem fakt zvědavá...
    Mě v péči o pleť hodně sedl levandulový olej či produktová řada Salcura antiac, ale jelikož jsem dost přelétavá, dlouho u dobrých výrobků nevydržím. Začnou mě nudit a konec..
    Tvůj krém vypadá dobře, líbí se mi ten rozmarýn a slibovaná hydratace :) Akorát já bych ho nemohla používat moc dlouhodobě, protože obsahuje hafo minerálních olejů (mimochodem docela chemie:D) a ty mi po delší době ucpávají póry a tvoří podkožáky.. takže bohužel :-/
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tu poznámku o složení jsem adresovala zejména na minerální oleje, takže uvidíme, jak mi to bude vyhovovat dlouhodoběji, momentálně ho používám něco kolem pěti nebo šesti týdnů, což je ještě krátká doba na objektivní zhodnocení.
      Každopádně o sobě vím a přiznávám se k tomu, že póry si asi ucpávám i spoustou jiných věcí.

      O Salcura antiac jsem si u tebe četla, zajímavé. Levandulový olej ve skříňce v koupelně taky mám a přestože mi zejména zpočátku dělal dobře, nejsem si u něho úplně jistá, protože je tu pár podezřelých věcí, jako například červená skvrnka, která mi přes noc po prvním použití vyskočila na krku... Takže momentálně ho nepoužívám. Občas na něco namažu tea tree a pokud nepočítám Fucidin od kožní, tak je to všechno...

      Vymazat
  2. Wow! I když já nevím, pořád si myslím že tyhle země prostě umí překvapit. Nevím jak se teď co nejlépe vyjádřit, ale tak nějak si představuji že v zemích, kde to je tak nějak naprd jsou lidi, co se snaží tyhle věci změnit a tohle je taky jeden z možných úkazů. Je super, že ti krém sednul. A abych odpověděla na tvou otázku, tak mně sedl šampon od Bione Cosmetics tak, že se jej už nikdy nevzdám, možná jen zkusím jiné verze... :)
    thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář.

      Vždycky je příjemné zažít nějaké to milé překvapení :) Můj obecný názor na Izraelce, potažmo Židy je ten, že to musí být šikovní a chytří lidé, protože bez toho by svou pozici ve světě asi uhájili jen těžko.

      Hned jsem musela zkontrolovat stránky Bione Cosmetics a vypadá to zajímavě :)

      Vymazat
  3. Moc hezky napsaný článek:-) Krém to je zajímavý, ale přesně jak říkáš, cena je problém... Moc děkuji za takové povýšení! A ptej se na co budeš potřebovat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Ještěže jsem to dostala jako dárek.

      Jinak jsem konečně sehnala na pohled krásnou knížku plnou ilustrací a fotek, od empíru až po současnost, listují si v ní u nás doma všichni. Její přesnost nemůžu dost dobře zhodnotit, každopádně mám nějaký zdroj a můžu začít psát první kapitolu, takže se těš :)

      Vymazat
  4. Marketko, tak me napadlo v souvislosti s ceskou a prirodni kosmetikou - nemas nejake zkusenosti s kremy a dalsimi vecmi z Nobilis Tilia?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bohužel nemám, já na tu pečující kosmetiku obecně nejsem moc založená :)

      Vymazat
    2. Ja prave taky ne, tohle me jen zaujalo, ale jeste jsem se neodhodlala do niceho jit. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...