neděle 8. prosince 2013

Krvavý Mikuláš

Co se stane, pokud někdo třídě 4.C upře brutální pasování bažantů? Inu, na tuto třídu zbyde úkol dělat Mikuláše... A poněvadž je to třída plná mstivých potvor, zapomeňte na vlídného vousatého staříka, hodné andílky a roztomilé čertíky. Naše třída se proměnila v bandu záhrobních bytostí s křídly zbrocenými krví, mrtvolných masek a těch nejzlomyslnějších ďáblic. Nic pro slabé povahy.

Ovšem i tahle banda musí mít někoho zodpovídajícího za čistotu po takové řezničině. Z tohoto důvodu byly vyčleněny tři uklízečky, mezi kterými jsem byla i já (mám se urážet?). Narozdíl od svých kolegyň jsem svůj kostým pojala dost neuklízečkovsky. Na dotaz, co to vlastně představuju, jsem odpovídala: šílenkyně ze záhrobí se zálibou v krvavých hadrech.

A o krev nebude nouze. Doufám jen, že všem postiženým se podaří vyprat tu patlačku z drahých značkových oblečků, jinak se nám ten Mikuláš ještě pěkně prodraží... Jestli se mi takový typ akce líbil je poměrně diskutabilní, protože jako konzervativce mě všechny změny vyvádějí z míry, ale fakt, že můžu vypadat děsně a ještě mi za to skládají komplimenty, mě pochopitelně potěšil.

Základnu jsme měli v učebně dějepisu, poněvadž náš dějepisář s námi peče nebo to aspoň předstírá. A ačkoliv ho vlastně nesnáším, poněvadž je to děsný prasák a vůbec, musím uznat, že umyvadlo ve svém kabinetě, které vypadalo, jako by do něj nachrchlal nějaký tuberák, nesl docela sportovně.

  

Být na chvíli někým jiným je pro mě nesmírně osvěžující. Nemusím myslet na to, na co by myslela normální Markéta, můžu řvát a bušit lopatkou o kbelík a prostě se neřešit.


V poledne po ukončení akce jsem byla schvácená, unavená a vlastně docela spokojená, když jsem si v kabinetě dějepisu myla obličej a přitom nenápadně stírala umělou krev z hraničky nových učebnic...

A jaké jsou vaše Mikulášské zážitky? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...