úterý 3. prosince 2013

Kterak jsem objevila zázračný krém

Na úvod bych moc ráda poděkovala těm, co se ozvali v komentářích. Chtěla bych říct že si toho vážím a jsem za to moc ráda. Takhle po ránu mě to energií nabilo natolik, že jsem ustlala postel svého bratra, přestože jsem předtím přísahala, že mu tam ten svinčík nechám. Tak vidíte, co to se mnou dělá.

Teď už tedy ke krému. Hledání něčeho, co by vyhovovalo mé pleti jsem už před časem vzdala. Po všech krémech, které slibovaly matný vzhled (ehm, Garnier, ehm...), jsem se leskla jako bych se namazala sádlem. A postoj mé bývalé kožní, co se krému týká, jistě znáte. Takže jsem si řekla: Hele, Markůšu (ano, mám přezdívku Markůšek, za což vděčím své sestře), krémy asi nejsou nic pro tebe. Pak jsem objevila oleje - výborné. Asi bych tedy nehledala dál, kdyby babička nevykládala svým kamarádkám o tom, jaké mám problémy s akné. A tak se přihodilo, že ta kamarádka někde vyhandlovala malý vzorek čehosi v neoznačeném bílém kelímku. Nejevila jsem o to nijak zvlášť velký zájem, protože jsem v té době začínala s něčím jiným (ehm, Mary Kay, ehm...). Až když to všechno začalo selhávat, toho dne, kdy jsem se vrátila od své (staro)nové kožní, jsem se rozhodla přidat k těm antibiotikům něco nového.

Zpočátku to ve mě moc velkou důvěru nebudilo. Představte si, že máte citlivou pleť v tak zrasovaném stavu jako já a neoznačený kelímek čehosi, o čem vám nikdo není schopný říct, co to vlastně je. Nějaký krém, krčily rameny mamka i babička.

Nicméně, když to otevřete a přičichnete si, je to nádhera. Voní bylinkově, mamka tvrdí, že po tymiánu, a když to říká maminka, tak je to pravda. Konzistenci má velmi hutnou, rozhodně to není nic šíleně vodového. Když jej obrátíte dnem vzhůru, ani se nehne.

Přestože má tužší konzistenci, vstřebává se dobře a rychle. Konečně nemám pocit mastného filmu (ehm, Mary Kay, ehm, Garnier, ehm, Avon... ehm). Je to nezvyk oproti běžným "vodovým" krémům, co jsem používala předtím, ale pocit z něho mám příjemný. Pleť je po něm ihned jemnější. A když to říkám já, tak to je co říct.

???

Ale teď to nejlepší. Když jsem se poprvé odvážila vzít si jej pod make-up, byla jsem, lidi, v šoku. Skoro poledne a já jsem se ještě nepřepudrovala! To je pro takového megamastnohubce jako já neuvěřitelné. Za lehké asistence mých matujících ubrousků z hedvábného papíru se ta situace dá zvládat výborně. Nánosy pudru bytostně nesnáším. Asi jako každý. Ale jsem si vědoma toho, že jsem je mnohdy mívala, protože jsem prostě v tom zoufalství nevěděla, co dělat. Nutno říct, že každý den to dopadá trochu jinak. Někdy se přepudruju po pěti hodinách (jupí!), někdy po třech. Co už. Koneckonců to ovlivňují i jiné faktory.

Navíc! Po třítýdením používání jsem zaznamenala největší změnu na nose. Docela jsem na to čuměla, co vám budu povídat. Vždycky jsem na něm měla hnusně velké póry, ze kterých se věčně dralo tolik svinstva, že ten nos byl normálně hrbolatý (skoro). Prostě takový drsný. Navíc v kombinaci s mastnou loupající se kůží. Po pár použitích jsem měla frňáček jemný a voněl po tymiánu (hehehe...). Jenže po oněch třech týdnech jsem si všimla podstatnější změny: póry se viditelně zmenšily a jsou mnohem, mnohem, mnohem méně zanesené. Sice je pravdou, že jsem současně s krémem začala užívat antibiotika, ale nemyslím si, že by na zanesené póry měla vliv. Mají za úkol hlavně přerušit zánětlivé procesy v kůži, že ano.

Po tomhle jsem se přirozeně začala shánět po původu celé této věci. Po nepřímém výslechu té babiččiny kamarádky jsem se dověděla, že se jedná údajně o přírodní kosmetiku, která by se měla vyrábět v Kostelci u Zlína. V životě jsem o tom neslyšela, ale je pravda, že v téhle oblasti nijak rozsáhlé vědomosti nemám, takže mě nebijte, pokud to znají všichni kromě mě. Tato kosmetika se prý normálně neprodává a dodává se pouze do kosmetických salonů. Ale ta kamarádka ji pro mě pochopitelně sežene, protože jsem to já a já mám vždycky nějakou protekci.

K dalšímu kladu krému patří to, že jej vystačí jen malinké množství, takže ačkoliv jej používám ráno i večer, patrně mi bez problémů vydrží, než dostanu velké balení ze slíbeného zdroje. Až tedy přesně zjistím, co to je, určitě vám to napíšu. Zatím se mějte hezky.

Co vy na to? Věříte na zázraky v kosmetice? Popřípadě jaké jsou ty vaše? Prosím? :)

2 komentáře:

  1. Věřím na zázraky díky PŘÍRODNÍ kosmetice :-) Která je navíc kolikrát levnější než ty chemické fujtajbly.
    Jinak se musím přiznat, že často se závistí čtu, jak si lidé stěžují na mastnou pleť. Já mám totiž pleť pořád totálně suchou a když se neustále nematlám něčím mastným a hydratačním, tak mám obličej staženej jak kočičí řiť, dělají se mi suché šupinky a taky budu mít děsně brzo vrásky :-/ Jediné plus je, že nevím, co je to beďar... nikdy se mi žádný neudělal a kdyby jo, tak by ho ta suchost okolní pleti určitě pozřela....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě teda rozčiluje zejména fakt, že mojí mastné hubě vůbec nepřijde pitomé se zároveň klidně oloupat, kdykoliv se rozhodne. Něco takového by mělo být zakázané, ne? :D Navíc u toho ještě pořád trnu, že se mi rozjede lupénka.
      Zároveň je ale vážně pravda, že vliv na vrásky to má. Moje mamka jakožto majitelka mastící se pleti nemá ve svých 44 letech jedinou vrásku...

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...